Who!

Idag har varit en MYCKET bra dag.

Jag har:
  • Blivit godkänd på mitt mattetest
  • Fått min klänning på choiren
  • Ätit pizza (som var jättegod!). Den hade ost i kanterna och jag kan äta den varje dag om jag vill (lunch i skolan)
  • Fått skjuts hem från tennis från en tjej där, så nu är det släppt och nu vet vi att vi bor nära varandra och det är ingen omväg om hon skjutsar mig.
  • Frågat massa frågor till några tjejer på tennisen så nu känns saker mycket bättre.
  • Vi har speciella tisdagar framöver. Vi börjar en hel halvtimme senare. Men tror ni skolbussen kommer och hämtar upp mig en halv timme senare? Nej, jag kommer sitta i skolan en timme. Haha, trodde ni va? En tjej på tennisen mamma erbjöd sig att skjutsa mig till skolan varje tisdag så jag kan få sova, whoo :) Så nu får även Anna sova lite ibland.
  • Är ensam hemma så behöver inte bråka med någon för att få tv vid sju då
  • 90210 börjar igen!!! Som jag har väntat, äntligen. 8 minuter kvar...
Mindre bra saker:

  • Vi spelade match idag, som jag hade glömt , så fick spela i en jätteliten tröja som åkte upp hela tiden....
  • Laget var skitbra så ni kan kanske lista ut hur det gick....? Äsch kommer igen på torsdag!
  • Har slagit i min axel så det gör svinont
  • Har jättemycket homework tills imorgon :(

Posar med min fina lista på homeworks. Och ett nummer uppe i hörnet ;)


Kommentarer
Postat av: Håkan

Vilket flyt! :-)



Kram!! <3

2009-09-09 @ 08:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0