Svar:

Magistern:
Hej! Svårt med svenskan? Haha... Du verkar trivas. Kul. Hörs.
Svar: Haha, lite. Förut försvann de engelska orden nu är det de svenska som rycker istället. ;)

Håkan:
Kul med lite reality video. Mera sånt! :-)
Kan du inte filma på en lektion?

Kram! <3
Svar: I can fix that. Tar inte så långt tid så om det är bra så försöker jag göra det oftare ;) Jo, jag kan filma på en lektion. Vilken skulle vara roligast att se en snutt på? Algebra, Chemistry, Concert Choir, Geography, Gym, Multicultural literature eller Social studies? :) Kram!

Eva:
Schysst att se din skola. Har du skaffat ryggsäck också?/Eva
Du har sådana alltså? Coolt! En liten bild kanske? Kram, Eva
Svar: Nej, jag har inte skaffat någon ryggsäck än. Måste verkligen göra det! Så himla praktiskt. Får se till att göra det.
Japp, jag har en sådan :) Kanske kan ta och fixa en bild. Har ingen men kan försöka fixa det om jag kommer ihåg ;) Påminn mig! Kram!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Det här hör int eriktigt till inlägget, men usch vad avundsjuk jag är på dig! Su verkar ju ha det super! :)

2009-09-12 @ 12:40:37
URL: http://ahallen.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

ååh vad spännande att vara i USA :D

Ha en fortsatt toppen bra lördag!

2009-09-12 @ 18:01:43
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Margareta

Hej, igen! Sådant där som kören o kemilabb är ju ganska skoj att se, men det beror ju på om du kan filma där. Sen är ju allt roligt att se egentligen. Fotbollsmatchen var kul att se! / Maggan

2009-09-13 @ 14:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0