Seniorpic

05.08 pm

Rachel, en tjej i min klass började snacka med mig om när hon skulle ta sitt seniorpicture. Jag fattade ingenting "seniorpicture", vad ska man ha det till? Jo, men det är den bilden man ska ha i yearbook svarar hon då. Då blev jag helt ställt, liksom va? Har min inte sin skolbild....? Trodde jag i alla fall, men så fel man kan ha.
Jag har suttit och gnettat på det där, ska jag också ta seniorpicture, eller hur ska jag göra? Men så tänkte jag att jag låter det gå, det kan ju inte vara hela världen om jag inte gör det?

Men idag när jag och Lori snackade om det där med abonnemang. Då berättar hon även att hennes väns fru är fotograf, eller var förut. Och så säger Lori att hon tycker jag ska ta mina seniorpictures hos henne om hon kan och vill dvs.
Det är bra att ha en värdmamma som vet allting som måste göras hit och dit.

Jag känner att jag är helt rätt!

Kommentarer
Postat av: frida

Va?! är du senior? Eller måste vi (juniors) också ta det där fotot?

2009-09-17 @ 00:15:23
URL: http://froody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0