Picknick

Som sagt idag har jag varit på "picknick" med andra utbytesstudenter. Det var kul att äntligen få se hur alla andra ser ut. Lori har snackat lite om hennes grupp så har ju hört en del namn och nu har jag äntligen fått ansikten på namnen :)

Tänker inte skriva värsta långa inlägget om vad vi gjorde. För vi åt och snackade och tog massa gruppbilder...det var väl typ det. Eller jo, det var ett liiiiitet "tivoli" precis bredvid där vi hade picknick. När picknicken var slut gick jag och några andra utbytesstudenter dit och åkte lite. Fy vad jag mådde illa efter allt åkande + all mat.

Så väl hemma la jag, Lori & Tim oss framför US Open finalen och var typ halvt döda. Sen direkt efter börjde Packers-Bears matchen, men jag gav upp. Det är kul att kolla ett tag men sen blir det bara långtråkigt. Sen så har jag skola imorgon + 4 dagar till. Min första 5-dagars vecka i USA, coolt. Men aja, jag måste vara pigg....så godnatt!

BTW, träffade Linnea från Sverige idag. Vad kul att få se henne. Jag tyckte vi var duktiga som hela tiden snackade engelska med varandra istället för svenska. För det var ju en del (mest tyskar...inga kommentarer) som snackade väldigt mycket tyska med varandra. Jag förstår inte grejen? Ni är här för ett år, snacka engelska i ett år. Ert egna språk kan ni snacka hur många år som helst sen när ni kommer hem igen....



1. Tom & Ann:s grupp. Det var tre IEC grupper där. Tom & Ann, Lori and Lauras. Dock var jag med på bild i Lori:s grupp också. Så jag är med i två grupper. Haha! Dock har jag ingen bild på Loris grupp. Men tror Tom skulle mejla ut den :)
2. Bara utbytesstudenter från Tom & Ann:s grupp.
3. Alla utbytesstudenter från picknicken.
4. Jag gjorde som Sandra och skalade ett löv.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahhahahahha

2009-09-14 @ 06:19:16
URL: http://sanwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0