Match!

Har precis spelat två stycken matcher och jag vann båda....who!

Ska inte sitta här, ska vara social mot Tim. Stackarn behövde sitta och vänta på mig i 50 minuter, jag har så dålig samvete!

Annars är det match ikväll, Bay Port mot något annat lag....kommer inte ihåg. Får se om jag åker iväg och kollar. Ingen verkade riktigt peppad, alla är typ helt döda efter veckan (och det har ändå bara varit en 4-dagars vecka...). Även jag är väldigt trött både i huvudet och i kroppen.

Imorgon, sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: eva

2009-09-05 @ 07:53:57
Postat av: eva

Hej Anna! En fundering. Funkar din mobil nu? Då kanske du kan ringa till Tim när du är klar istället för att han behöver sitta och vänta. Och om du får skjuts med någon annan så slipper han att hämta dig.

Puss och kram från eva

2009-09-05 @ 08:08:01
Postat av: Håkan

Grattis!

Nu får du satsa på att bli tennisproffs så du kan fixa den där villan på Rivieran som jag kan komma och bo i... :-)

Kram! <3

2009-09-05 @ 09:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0