Mamma :)

Vi har datorer i skolan, med internet. Men jag har aldrig använt de. Sen är det väldigt begränsat vad man kan gå in på och vad man inte kan gå in på.

Det där som jag skrivit "skrivet 11:23" skrev jag under Study Hall i mitt anteckningsblock, som jag sedan skrev över i datorn :)

Och jag brukar ringa Tim eller säga till honom på morgonen vilken tid han ska plocka upp mig. Igår hade jag sagt att vi hade match och vi skulle sluta vid 6, men det blev något missförstånd. Så när jag ringer honom och säger att han kan komma och plocka upp mig och om en halvtimme säger han att han redan stått och väntat i en halvtimme. Så han hade kommit vid 5(då min träning i vanliga fall brukar sluta...)

Och pappa btw, det där huset vid rivieran blir bara klarare och klarare i min framtid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0