Homecoming week

Veckan jag har väntat på är här.

Måndag: idag var det P.J day, dvs alla skulle ha på sig det som de sover i. Tog jag några bilder? Nej, det gjorde jag inte. Förskräckligt tänker ni då, varför gjorde hon inte det för? Jo, det ska jag berätta för er. Min kamera var urladdad.

Tisdag: Animal print day. Japp, för jag har jag en outfit för att se ut som ett djur....eller inte? Tiger kanske....grrrr! Nej, men Tim hade en Eric Clapton tröja och han brukade tydligen sjunga för djur...så hm, det funkar :) Match btw denna dag.

Onsdag: Freshman ska ha kiwigröna kläder (bra att jag inte är en freshman för har inga kiwigröna kläder.) Shopmores ska ha babyblue kläder (bra att jag inte är en sophmore för har inga babyblåa kläder). Juniors ska ha gula kläder (bra att jag inte är junior för jag har inga gula kläder). Seniors ska ha svarta kläder (bra att jag är Senior för har massor av svarta kläder!)

Torsdag: Sunglasses/Hat day. Japp, så fram med solglassögonen och hatten. Vi kan ju hoppas att det kommer vara sol också.... Match denna dag också.

Fredag: Schoolspirit day. Ha skolans färger på sig. Sen är det även homecominggame på kvällen. Sjunga nationalsången, wihooo.

Lördag: Match, inte så whoo. Sen hem och dusha. Sen vidare hem till Rachel. Sen ska hon och jag + 7 andra tjejer åka någonstans och äta tillsammans. Sen tillbaka hem till Rachel och så ska vi göra oss iordning tillsammans. Sen ska vi hem till en annan tjej och fotografera oss (hon hade tydligen någon jättensygg sak på baksidan vi skulle fota oss vid...vi får väl se :)) . Sen vidare till the dance :-D Sen får vi se vad natten leder oss. Lori har sagt en sak till mig, Stanna uppe länge på homecoming natten. Ok, om du säger så ;-)

Såhär ser min vecka ut. Ska fota MYCKET!!!!

Kommentarer
Postat av: eva

Hej Anna! Det låter som det blir en riktigt rolig vecka i amerikanska tecken. /Eva

2009-09-22 @ 09:31:25
Postat av: Margareta

Hej! Vilka roliga grejor de hittar på, och att ha olika klädtema varje dag i veckan. Kom verkligen folk i måndags i det de sover i, hmm undrar det! Tur det här m onsdagens klädfärg (du beskrev det så skojigt också!) Hoppas veckan blir riktigt lyckad! Och sjung vackert nu så de vinner matchen./Maggan

2009-09-23 @ 23:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0