Hello!

Imorgon är det fotodag. Jag hatar verkligen att ta skolfoton, sen att detta foto även ska hamna i yearbook gör ju inte saken roligare. Sen att jag ska spela soccer och ha ungefär 15 minuter på mig att byta om tills jag ska ta fotot gör ju inte heller saken mycket roligare.
Men jag håller humöret och leendet uppe och då fungerar allt jättebra :)

Idag i skolan har allt gått jättebra. Dock hade jag tre Homeworks, men gjorde klart hälften av alla tre på study hall. Sen när jag kom hem satt jag mig och gjorde klart resten innan middagen. Så jag hoppas jag gjort rätt saker nu och inte gömt något. Allting är väldigt förvirrande kan jag säga. Försöker skriva upp allt, så min kalender ser ut som ett virrvarr...kan knappt tyda den själv x)

Måste bara berätta att imorse när mitt alarm ringde så tryckte jag på snooze. Sen drömde jag att någon ringde mig. Så när alarmet gick igång tryckte jag på "svara"-knappen och sa "hello? Hello?" sen la jag på och undrade varför telefonen fortfarande ringde. Då vaknade jag till och upptäckte att det var alarmet....Lyckat ;)

Men nu måste jag sova, 05:45 ringde alarmet imorgon! Whoooo :)

Puss på er, <3

Kommentarer
Postat av: Håkan

Du har ju sett fotot på mig i min Yearbook.

Ditt kan ju knappast bli värre... ;-)

Kram! <3

2009-09-03 @ 19:37:04
Postat av: Margareta

Vilken tröja tog du, vilken färg? M

2009-09-04 @ 00:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0