Klädstil

Jag kan ju inte påstå att jag har världens snyggaste klädstil. Jag drar ofta bara ihop lite kläder, tänker inte riktigt på vad jag klär på mig. Ok, det ser inte förjävligt ut men det är inte ”wow” moment.

Men ni ska veta hur många kommentarer jag har fått från vänner och helt okända människor i skolan om att min klädstil is so nice.

En kommentar var ”you always look so good. I have never seen someone that dress like you do. I really want your style”

Eller som igår hade jag en tröja som jag ångrar lite att jag köpte, men den var på rea så det var inte hela världen.

Men jag hade tänk att ge bort den eftersom jag inte riktigt tyckte om den. Men i alla fall igår så hade jag den i skolan i alla fall (har tvättat massor nu, men igår hade jag inte det!) och jag tror jag fick ihop det till 13 personer som sa att min tröja was so nice. Så, hm, ja, jag kanske behåller den för mig själv haha.

 

Men var jag vill komma med detta. Om folk tycker MIN klädstil är snygg, då kanske ni förstår hur dålig stil vissa (de flesta * host * ) har här.

 

Tröjan jag var osäker på men som många tyckte var snygg.

 

Sen undrar jag mamma. Du kommenterade i detta inlägg att du kände igen tröjan. Då undrar jag hur kan du känna igen tröjan? ;-) Köpte den när jag var i Chicago, så om inte du hade någon hemlig spion som följer mig och skickar kort på mig till dig så tror jag nog att du blandat ihop den med någon annan tröja. Puss !


Kommentarer
Postat av: julia

Haha nej jag menade faktiskt Cheboygan.

Jag befinner mig i Michigan. Det finns ett Sheboygan i Wisconsin också, men jag menar Cheboygan i Michigan :P

2009-10-29 @ 17:34:47
URL: http://jlf.blogg.se/
Postat av: eva

Halloj! Jag har väl ett sjätte sinne eller något sådant. Kul att du får uppskattade kommentarer om dina kläder. Är du ledig nu från skolan? Har du några kompisar du kan vara med? Kommer det vara något Hallowen fest i helgen? Kram från mig som ser allt du gör ....

2009-10-29 @ 20:13:46
Postat av: Thea

dom har sagt en massa sånt till mig också, men ja tror svenskar har helt annan stil än här borta.. har du shoppat mkt ?

2009-10-31 @ 00:50:21
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0