Hej!

Jag har inte hunnit uppdatera för jag har gjort massa saker i helgen. Bra va?! Att jag gör saker dvs, :)

I fredags var jag och Tim på min "hostkusins" volleybollmatch. Gud vad kul det såg ut, vill också spela. Dock är tjejsäsongen för volleyboll nu på hösten, så det är lite synd. Sen på kvällen kände jag för att bara umgås med min familj, så vi myste framför tv med bra filmer och popcorn och te. Mumma!

I lördags var jag, två av mina "värdkusiner" och min mamma och shoppade. Dock köpte jag inga kläder för vill spara pengar tills jag åker till Chicago (om två veckor!) sen så när jag handlar kläder vill jag gå i lugn och ro och kika, men det gick inte nu. Men köpte en ryggsäck (äntligen!!), post-it-lappar (äntligen på det också!) och en slip (behöver ha det till choirn, och vi har concert på Torsdag. Så det var bra att jag fick det inhandlat).
När vi kom hem lagade vi potatis med köttbullar i gräddsås (så mumsigt gott!). Direkt efter kom Clara hit, sen kollade vi på filmer hela natten (med kakor, popcorn (såklart) och te (såklart)), urmysigt.

Sen har hon varit här hela dagen och vi har bara tagit det lugnt. Nu kom jag och Tim precis hem efter att ha skjutsat hem henne, så nu är det lite läxor som måste göras. Whoo.

Bilder kommer, måste lägga in från kameran. Men eftersom ni (i alla fall i Sverige) sover nu så spelar det ingen roll om jag gör det nu eller om några timmar, ;)

Kommentarer
Postat av: Margareta

Vilken trevlig helg !! På alla möjliga sätt !

<3 Maggan

2009-10-05 @ 02:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0