Här har ni världens mest ostrukturerade inlägg

Jag har fått en väldigt dålig vana den senaste veckan. Jag har tagit powernaps efter skolan på ungefär 2 timmar. Men det har varit direkt efter skolan så mellan ungefär 3 - 5.

Igår var det helg och bara för att det var helg betyder det ju inte att jag inte kan ta powernaps. Slockande vid 4 och vaknade upp vid 7, way to go Anna.
Sen runt 10 när jag var redo att lägga mig så var ju såklart inte min kropp det. Jag låg vaken till 2 utan att kunna somna. Låg bara och vred och vände mig. Sen började jag även fundera en massa vilket gjorde mig ledsen av olika orsaker, så det var en bidragen effekt till att jag inte kunde somna.
Usch! Men efter att nu läst ett blogginlägg hos en tjejs blogg så bestämde jag mig för att inte skriva (för tillfället) var jag låg och tänkte på. Kommer bara att få mig på dåliga tankar igen om jag börjar fundera på det igen.
Men kan lova er att jag kommer skriva om det någon gång framöver i bloggen, men inte just nu.
Har man sagt A får man säga B. I know, but I don't care about that right now.

Ok, nog snackat om det.
Vintertid i Sverige. Ja. Vintertid i USA? Nej. 6 timmars tidskillnad just nu? Yepp, I like it!

Fallbreak denna vecka, yeeeeeeeeeeeeepp. Varit i skolan idag? Yepp. Men hallå du har ju fallbreak.
Ja, men nu är det så att Amerikaner är snåla med lov och lediga dagar och sånt. Så två dagars fallbreak får vi, whoo. Plus Lördag och Söndag förstås. Så Torsdag-Söndag är det lov för min del.

Kommentarer
Postat av: maggan

Anna! Kommer inte in på min mail just nu, återkommer! Kram

2009-10-27 @ 14:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0