Från mitt hjärta

Vill jag bara säga till er alla tack. Jag tror inte ni fattar hur mycket de betyder för mig att ni följer min blogg, varje dag, varann dag eller lite då och då. Att ni tittar in på min blogg betyder att ni är intresserade om hur det går gör mig och det är jättekul att folk bryr sig.

Men sen också, ett ännu större tack till er som skickar brev, email, kommertarer osv det betyder jättemycket. Vaje gång jag ser att jag fått en kommentar ler jag. Varje gång jag ser att jag fått ett mejl ler jag ännu större. Varje gång jag ser att jag fått ett brev/vykort ler jag det största jag kan och börjar gråta samtidigt. Jag är så lycklig att jag har så fin familj, släkt och vänner.

Varför jag drog upp det här just idag var för att när jag kom hem så hade Tim lagt ett brev på köksbänken som var till mig. Vem kan detta vara ifrån tänkte jag? För de var inget brev brev, nej det var ett brev med någonting i.
På baksidan hittar jag vem de var ifrån. Det var ifrån min kära moster Lena. Det gjorde mig så lycklig att få det brevet. Ni vet när en varm känsla sprider sig igenom hela kroppen, det gick jag, flera gånger om.
Brevet innehöll ett vykort och en t-shirt (som jag förövrigt har på mig just nu ;))

Nu kanske ni tycker det här låter jättesmörigt eller något sådant. Men det får ni tycka det. Men det här är vad jag känner, det här är hur jag regerar när jag märker att folk bryr sig om mig. Det här är jag.


Förövrigt ni som vill fråga mig något känn er fria att ställa alla möjliga frågor bland kommentarerna.
Vill ni inte att andra ska se era frågor känn er fria att skicka ett email till mig på: [email protected]
Men om ni känner att ni vill uttrycka er för hand känn er fria att skriva brev/vykort till mig på:
Anna Ekenberg
2967 Overlook Ct
Green Bay
54313 WI
USA






Jag just nu i min nya tröja.

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt att tröjan passade! Kan hälsa från Daniel som förra veckan hade fått 3 decimeter snö i Arvidsjaur. Kramar från oss alla /Lena

2009-10-13 @ 19:38:18
Postat av: mikaela

snyggg tröja!! :D

2009-10-13 @ 21:13:22
URL: http://djurgardare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0