Droger

Jag vet att det försigår droger på skolan. Jag har varken sett något eller hört någon tala om det (förutom alla lärare då...).

Men idag tror jag banne mig jag såg en tjej som var hög. För först såg jag henne vid lunchen och hon pratade jättehögt, var jättesprallig och allmänt konstigt. Hon brukar i vanliga fall sitta i ett hörn ensam.
Lektionen efter lunch har vi tillsammans och just idag jobbade vi på ett grupparbete...tillsammans. Och det var seriöst det läskigaste jag gjort, trodde jag skulle skita ner mig. Hon var skitknäpp och jättekonstigt, och hennes ögon var inte helt normala (därav att jag tror att droger var inblandade).
Jag snackade med min lärare om det, som förhoppningsvis gjorde någonting åt det. Får se om jag ser henne på...Torsdag, har nämligen inte den lektionen imorgon.

Usch varför droger? Varför, det är ju bara skitknäppt. Usch!

Kommentarer
Postat av: Hilea

men usch då...

2009-10-14 @ 14:01:20
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: margareta

Ja det kan vara riktigt obehagligt o nästan lite skrämmande det där, man får en känsla av att man inte alls vet vad personen kommer att ta sig till. Stackars tjej, tyst o ensam i vanliga fall. <3 Maggan

2009-10-14 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0