Bilder från Chicago



ett "litet" urval av bilder.

1. Violetta, Marlene, Eli och Linnea
2. Jag och den svenska flaggan på O´hare
3. Vi var i California...eller inte
4. Swedish guys! Stockholm, Göteborg och Göteborg. Sen jag från Stockholm också då.
5. Chicago!
6. Fin utsikt från Sheed.
7. En liten del av den långa kön vi totaldissade att stå i.
8. Chicago
9. Eli, Violetta, Marlene, jag & Linnea
10. Richard, Daniel, Debbie & Vincent
11. Chicago
12. Linnea & Eli
13. <3
14. <3
15. Några var trötta
16. De var också trötta
17. Och de också
18. Violetta, Eli, Daniel & Marlene
19. Marlene & Linnea
20. Ja nu var det ju det här med namn....Terhi och....japp precis.
21. Jag & Linnea
22. Jag, Marlene & Linnea
23. Någon var väääääldigt trött på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Anna! Finns de några goda ben and Jerrys smaker? (a) :D hoppas du har de grymt och vi saknar dig här hemma! :)

2009-10-25 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0