stress

Förställ er att ni har massor att göra, tror de flesta inte har något problem att förställa sig det, vissa kanske inte ens beshöver förställa sig.
Men anyway, ni vet när ni har massor att göra och stressen kryper i fingrarna. Ni vill bli klara med allting få lite lugn och ro.
Men problemet är att just nu kan ni inte göra någonting åt saken. Ni måste vänta, vänta tills ni kommer till skolan/jobbet.
Så har jag just nu, hade jäääääättemycket att fixa till idag. Har fixat allting jag kan fixa men dock har jag massor kvar. Men jag kan inte göra någonting åt det nu. Måste vänta tills jag kommer till skolan. Jag hatar det. Kan sitta just nu i lugn och ro men om 15 minuter så kommer jag springa runt som en galning för att fixa klart allting.
Ooooooh.
Men sen är det heeeeeeeeeelg. Som jag har längtat.
Bara 19 dagar kvar med matte och kemi också, sen slipper jag det, Y-E-S!

Kommentarer
Postat av: eva

Hur kan du tycka att det blir roligt att slippa matte och kemin? Mina älsklingsämnen! Du måste ha fått någon konstig gen från Håkan ...



Älskar dig i alla fall. Puss och kram från eva

2009-11-20 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0