Sen uppdatering, I know!

Men igår hände inget speciellt överhuvudtaget som är värt att nämna. Eller Clara bytte biologi till study hall och sitter brevid min snygging, lite avundsjuk?!
Eller Loris sister and aunt var hemma hos oss igår kväll. Loris systers man fyllde 40 idag så vi bakade hans tårta här hemma. Lori har bilder medan tårtan höll på att trixas ihop, kan visa när jag fått de bilderna.


Idag har jag varit i skolan i 3 timmar, lite onödigt. Och tydligen räknas inte detta som en dag eftersom de inte serverade lunch, varför skulle vi då vara i skolan? Tydligen är det första året de gör en halvdag innan Thanksgiving, dåligt!
Istället kunde vi väl gå typ hela dagen och äta lunch och räkna denna dag om en dag och så kan vi sluta skolan en dag tidigare. Eller vad gör det? För vi ni vad, vi tar graduation på en söndag, japp en S-Ö-N-D-A-G, kom igen lixom.

Efter skolan idag så hade jag och en tjej bestämt att vi skulle träna dans, sång och drama inför audition på måndag. Men sen snackar jag med Clara under dagen och då ska några hem till henne och träna på allting. Velar lite hur jag ska göra. Men skickar ett sms till Clara och undrar om jag kan följa med henne hem också. Får inget svar.
Efter skolan så letar jag efter Clara och Hanaa (den tjejen jag bestämt med först) men hittar ingen. Ingen svarar i telefon heller.
Missar min buss, toppen! Hanaa ringer, hon är fortfarande i skolan. Är med henne i typ 3 minuter tills henne mamma kommer och hämtar henne.
Ringer Lori som säger att de inte kommer vara hemma förens 2pm, så måste hitta a ride home. Klockan var då förövrigt 11.30.
Ingen är kvar i skolan förutom jag, har aldrig sett skolan så öde. Så vet ni vad jag gör, hade dock inget val, jag börjar knatta hemåt. Längs vägen, hatar att gå så nära bilar som kör farlig snabbt.
7 km senare är jag hemma med väldigt trötta ben. Nästan precis när jag kommer hem så börjar de spöregna. Vilken tur man kan ha, regnade innan och efter jag vandrade men inte medans, who!

Tog en powernap på typ två timmar, jag börjar seriöst bli sjuk (på riktigt) mår inte riktigt bra. När jag vaknade upp hade Camryn kommit hem, :-)
Vi (alla) åkte sedan till choacher corner där vi firade min hostmothers sisters husband. Det var en kille där som var så äckligt lik Kevin James (Doug Heffernan, from King of Queens) Vågade dock inte gå fram och fråga då han verkligen var sjukt lik. Tänk om det var han liksom :-P
Det var mycket trevligt i alla fall och tårtan var god!

Skulle ha gått på något party med några vänner nu ikväll. Men jag tror jag vet vart partyt var och det verkade inte som något bra ställe att vara på. Så jag backade ur för jag vill inte hamna i trubbel, *duktig flicka*.

Men nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och fixa mat inför THANKSGIVING!
Vi hörs,


Såhär såg det ut när jag gick.


Och såhär såg jag ut


Tårtan!



DÅLIG bild på hur det såg ut i "toaletten". Det var verkligen disgusting i verkligenheten.



Kevin James

Kommentarer
Postat av: maria

ew äckeltårta haaha... går inte du på nån sport i usa? haha hur gör man m mensen om man ska duscha i omklädn rummet i såna fall?:P och det är så kort mellan lektionerna!

2009-11-26 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0