Raaaandom Anna

Skolan idag kan ta sig där bak....ibland orkar man verkligen inte. USCH.

men nu mot kvällen har allt varit så himla bra. Lori och Tim har fått se min övertrötta sida, dvs jag skrattar åt allting, jag pratar om helt random saker och är allmänt rolig. De har skrattat sig till tårar här hemma åt mig (på ett bra sätt). Vi har pratat om allt möjligt också.
Jag känner att jag verkligen kan lita på de. Jag kan berätta (nästan) allting för de. Det känns såhääääääääääääääääär bra.

Ligger just nu och tänker på vad som händer i veckan. Började precis tänka på Fredag då jag och några kompisar ska på New Moon premiären (bara för att!). Min kompis skulle boka biljetter och förhoppningsvis har hon gjort det också :-)
The blinde side har även premiär på Fredag, en film jag bara M-Å-S-T-E se. När börjar den gå i Sverige, någon som vet och är det någon som ska gå på den ? :-)

På lördag ska jag vara på någon slags parad, fattade inte riktigt vad Ann(min IEC) sa, men hon sa att det var roligt så jag hoppas det.
Linnea, ska du också dit? :-)


Dagens bild: Willow Pillow ville köra.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vännen, kan inte du maila mig den där bilden på mig, Gustaf, Robin, Adam, Oliver, Bille, Jossan och Felicia som togs på din avskedsfest? Skulle jättegärna vilja ha den.



Saknar dig! Tror till och med att jag drömde om dig inatt, haha

2009-11-17 @ 12:21:04
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0