Ok, nu är jag redo att berätta om min helg

Fredag: På kvällen så var jag och kollade på the Fall Play med vänner. Jag tyckte det var jättebra men mina kompisar sa att det här var den sämsta de sett av deras fyra år på Bay Port. Så det måste betyda att de andra har varit gryyyyyymt bra!
Men i alla fall, det var kul. Har dock inga bilder eftersom man inte fick ta kort eller filma. Kunde ha filmat lite i smyg, men hade vår säkerthetsvakt på skolan (coolaste snubben ever!) bakom mig och han skulle säkert ha sagt åt mig om jag filmade. Så aja, whatever!
Kollade på film med Lori när jag kom hem, men eftersom det var rätt sent så lyckades jag inte hålla ögonen öppna hela filmen *snark*. Så vaknade när eftertexterna rullade och det var det rakt ner i säng.

Lördag: Började väldigt sagt. Jag och Lori satt och kollade på matkanalen nästan hela morgonen. Det bästa var en baktävlingen. De skulle baka till The Simpsons 20-års jubileum och de bakade så grymt häftiga tårtor. De hade ett "extrem Simpsons Fan" till hjälp och de var verkligen extrema fan.
Sen efter vi hittat lite energi så åkte vi och gjorde lite ärenden.
Jag köpte mineralfundation för 8 dollar (dvs, 56 kr!) och i Sverige kostar det väl mellan 100-200? KAP?! Japp. Sen också två (de var i paket två och två) nya mascaror (den lilla runda bollen, har den inte här så kommer inte ihåg vilket märke) för 9 dollar (så 63 kr!) och i Sverige tror jag de kostar runt 200.
Det är sjukt billigt här!!!
Sen på kvällen åkte jag hem till Tabitha med några vänner för att kolla på film. Kan säga en sak, jag åt liiiiite för mycket.

Söndag: Har varit i Madison hela dagen för att fira Camryn som fyller år på Tisdag. Så ja, finns väl inte så mycket att berätta om det :)

Övrigt:
Har varit över 20 grader hela helgen. Så himla skönt väder.
Jag skäms över att bo i Green Bay efter Packers match idag. Jag skäms.


Hos Tabitha i Lördags hade jag trevligt filmsällskap.



Kommentarer
Postat av: oliver

Packers suck!



Att släppa 38 poäng mot det enda vinstlösa laget är bara katastrof. Herregud.

Det sjuka är att det är inte alls någon omöjlighet att nå playoffs fortfarande, helt klart överkomligt motstånd de närmaste matcherna så 9W och 7L är möjligt, vilket kan räcka :D



Men Packers hittar nog sätt att förlora ändå.

2009-11-09 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0