Mr. X

Ok, nu tar jag tiden att berätta för er om gårdagen.

För tre dagar sen så hörde jag av mig till "Mr.X" igen.
Såhär började vår konservation.
J = Jag
H = Han

J: Hello. R u awake?
H: Yeah whats up?
J: I am trying to sleep, but I cant. u?
H: Just watching tv...did u meet any boys yet?
J: Oh, what r u watching? No, I have not been on a date (yet).
H: Oh..family guy...do u want to go on a date?
J: Yes
H: Okay...how about a movie?
J: Sounds great.
H: Okay...should I pick u up on Friday?
J: Yes, do so.

Sen började han spåra ut lite, so he was freaking me out a little bit. Så för att tag funderade jag om jag verkligen vågade gå på dejt med honom.
Men samtidigt så ville jag ju. Men med lite råd och tips from Sweden så bestämde jag mig för att inte backa ur.

Så igår så hämtade han upp mig.
Obekväm stämning då vi inte riktigt visste vad vi skulle snacka om.
När vi kom till the cinema så var det bara 15 minuter kvar innan bion började. Så det var snabba puckar att fixa dricka och något att äta.
Efter bion så undrade han om jag ville hänga ut i hans hus ett tag. Men jag kände inte direkt för det.
Bio var tillräckligt för mig med honom, haha.
Så han skjutsade hem mig.
Så jag kan ju säga att jag inte direkt lärde känna han så mycket eftersom vi inte hade så mycket tid att snacka (läs inte snackade så mycket).

När jag läste Matildas date (tänkte länka men hittar inte inlägget) så känns min väldigt orginell. Hon var i alla fall och paddlade med sin date, lite kul :-)
Haha, men still amerikansk date - avklarat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej, min första amerikanska date var exakt likadan! Det var bara pinsamt och nervöst när vi inte satt i biosalongen haha! Jag ville inte gå på en ny date med honom trots att han hör av sig väldigt ofta haha:P Men det är skönt att ha det gjort så nästa gång borde bi bättre!;)

2009-11-16 @ 06:42:28
URL: http://hannasord.blogg.se!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0