Mat

Jag lagar mat här hemma minst en gång i veckan. Försöker variera mig så mycket jag kan men det blir svårare och svårare. Inte det att jag inte vet vad jag ska göra utan det att Lori är laktosintolerant. Hon har speciell mjölk och smör men om man använder det så blir det inte lika bra som det egentligen ska vara. Ett problem är ju att de flesta av mina favoriter rätter (som jag kan laga) har mjölk och/eller smör i sig.
Sen vill jag ju göra flygande Jakob eller kassler i chilisås men.....dadada....det är grädde i.....

Kommentarer
Postat av: Lena

Här kommer en länk till ett förslag på hur du kan göra laktosfri Flygande Jakob. Grädden ersätts med "Oatly i mat" och förhoppningsvis finns det något liknande i USA. Längre ner på samma sida kan du hitta en länk till massor med laktosfria recept. Kramar från Moster

2009-11-11 @ 07:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0