Frågor.

Emelie:
Anna! Finns de några goda ben and Jerrys smaker? (a) :D hoppas du har de grymt och vi saknar dig här hemma! :)
Svar: Jodå, det finns goda B&J smaker. Dock har jag inte tänkt på om vi har någon här som inte finns hemma. Äter knappt någon B&J, har hittat ett annat favorit glassmärke ;-)

Magistern:
Läser att du verkar följa NFL. Var det ngt du var intresserad av tidigare? Har du lärt dig det komplexa regelverket och spelplanerna?
Svar: Det var ingenting jag var intresserad av innan, visste ingenting om football överhuvudtaget. Jag lär mig mer och mer för varje match som går. Men jag är betydligt bättre nu att förstå matchen än vad jag var när jag kom hit.
Att gå i High School och bo i staden Packers kommer ifrån gör att man har nästan inget val än att lära sig hur football går till. Men det är kul nu när man förstår.

Oliver:
1. Givetvis! Packers har dock inte en chans. För jävla mycket onödiga utvisningar...
2. Missade dock, buade eller jublade dom åt Favre när Vikings offense kom på?
Svar:
1. Awesome! Man undrade hur Packers tänke i början. Men nu behöver vi "bara" en touchdown sen är vi i ledning. Update 2 minuter senare, nu behöver vi två touchdowns.
2. Måste ha missat det också, eller så var det alldeles för länge sen för att jag skulle komma ihåg, haha. Så tyvärr vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: oliver

Packers tänker inte. Undrar om 150 kilos linjesnubbar tror att de är så små att domaren inte ser dem? Penalties har dödat Packers mer än en gång den här säsongen och lär göra det igen. Nej herregud nu ska jag sova. Blir nog svårt att vinna NFC North för Packers i år, får sikta in sig på Wildcard-platsen nu när många divisioner är väldigt jämna...

2009-11-02 @ 01:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0