Basshunter

I fredags i mellanakten på Fall Play så frågar Abby mig helt plötsligt om jag vet vem Basshunter är.
Ja det gör jag, säger jag , han är ju från Sverige.
Då berättar hon att hon älskar Basshunter.
Vänta lite nu, vem tycker Basshunter ens är bra?
Sen började hon sjunga Botten Anna (eller försökte på svenska) sen började jag översätta den åt henne. Det var svårare än man trodde. Haha.


När jag ändå är inne på svenska låtar här i USA så måste jag berätta detta. I Torsdag när vi kollade på Grey's här hemma så kommer en reklam om typ datorprylar upp. Jag ägnar den inte så jättemycket uppmärksamhet men någonting som tar min uppmärksamhet är att jag förstår precis allting de sjunger i låten som spelades. Men innan jag hinner reflektera med över det så var reklamen över.
Men dagen efter så sätter jag på Grey's (vi spelade in) och spolar fram till där reklamen visades. Det visar sig att de sjöng på Svenska, haha. Man kan ju undra varför de sjöng på svenska för det hade ingenting med Sverige och göra och företaget är inte svenskt heller. Detta är värt att klura på.



Bjuder på Botten Anna, bara för att.
Titta (och njut)

GRAVA 2005, <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Pratar med en tjeckisk snubbe som tycker Basshunter är ASGRYM. De spelar tydligen hans musik i högtalare i skolan! Pinsamt!

2009-11-09 @ 08:29:27
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHA! Jag har Grey's Anatomy från i torsdags inspelat! Måste se, måste se!

2009-11-13 @ 00:40:13
URL: http://sanwas.blogg.se/
Postat av: erica

hahahhaah, så kuul! Alla här också o sedan när de börjar sjunga den :O hahaha ja bah wtf:O haha de e ur coolt att de kan sjunga till den men de vet inte vad de betyder hahahaha! =)

2009-11-15 @ 20:50:19
URL: http://thewaytousa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0