Forts. saker att fixa

Formuläret DS-156, fylla i på internet (x)
Formuläret DS-157, fylla i ()
Formuläret DS-158, fylla i ()
Foto i färg, 5*5 cm, rakt framifrån, ljus bakgrund , ansiktet ska ta upp mer än 50 % av ytan ()
Ett frankerat kuvert med mitt namn och adress, ska vara frankerat med 62 kr ()
Kolla mitt pass (x)
Personbevis, stämplat 120 på engelska med alla relationer angivna (x)
Betala in 1200 sek. Måste gå till ett bankkontor och betala med benkgiroblankett. Kvittot måste vara i orginal.  ()

Imorgon ska jag och mamma åka och sätta in pengar. Hon skulle ha gjort det i fredags men glömde, lätt hänt. Hoppas det hinner få pengarna i tid i alla fall (ska ju dit på tisdag :-S)
När vi ändå är ute och åker ska vi passa på att ta kort och köpa frimärken för 62 kr. Så sen har jag allt, förhoppningsvis har jag gjort allt på rätt sätt också.

Gush jag vill verkligen inte till ambassaden på tisdag. Kan inte någon klä ut sig till mig och gå dit istället..? Dock måste vi byta händer för de tar fingeravtryck. Men det är ett senare problem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Det är en relativt ny sajt så det är lätt att samla pengar och du bestämmer själv när du vill ha pengarna överförda till ditt konto, du behöver alltså inte kämpa för att komma upp till en viss minimumgräns.

2009-07-05 @ 23:20:15
Postat av: Stephanie - blivande utbytesstudent i USA

JAA! Jag vill åka nu men samtidigt vill jag åka om ett tag :P Jag åker med Explorius :) Har du fått placering än?

2009-07-05 @ 23:44:33
URL: http://stephaniejf.blogg.se/
Postat av: Stephanie - blivande utbytesstudent i USA

Okej :)

Vart skulle du helst vilja hamna om det inte blir wisconsin?

Ja, jag har fått familj i Phoenix, Arizona. Jag gjorde delstatsval och fick verkligen min drömplacering :)

2009-07-06 @ 00:39:07
URL: http://stephaniejf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0