Total Blackout

Jag har total blackout from this morning.
Vaknade imorse av att min telefon vibrerar "mitt alarm, dag att gå upp" tänkte jag. Tar upp mobilen och ser att det står "Kim" på min display. Varför ringer hon, tänker jag. Kanske ringer hon för att säga att hon inte kan skjutsa mig längre och jag måste ta bussen.
Kollar på klockan 07.10, vänta nu 07.10?!?!? Herre min skapare, drömmer jag?
Kim la på eller så råkade jag trycka på "avsluta samtalet" knappen, har absolut ingen aning. Går in i min kontaklista med skakande fingrar (var stressad) trycker "K" hittar inte Kim. Kommer på att jag har BP före hennes namn. Trycker "B" sen råkade jag trycka ett "B" till. Råkar trycka på röda knappen och nästan ta bort en nummer. Hittar i alla fall tillslut Kim och ringer upp henne. Hon säger att hon står på min garage uppfart och undrar om jag av misstag tagit bussen eller om jag ville ha skjuts.
Två minuter sa jag, jag behöver två minuter. Slänger ner kläder (och badkläder, hade simning idag på idrotten, var inget simma 200 m sen ska vi göra detta, och blabla, skönt!) och alla min saker i min väska, hoppar i mina skor (med min sovkläder fortfarande på, haha!)
Kommer till skolan och springer in på toan och hinner byta om innan klockan ringer för att första lektionen startar. Riktigt bra start på dagen, inte!

Hade blockday idag = last lunch = 12.15. Ingen frukost och lunch klockan 12.15 = ingen bra kombination. Åt ALLDELES för snabb och fick världens kramp i magen, aaaaj.



Igår 3 timmars studyhall = no homework
Today NO studyhall = 1 quiz, 1 test, 1 math worksheet med 120 tal om cos, sin, tan ect (förstår absolut zero) 27 mattetal där jag ska ränka ut cos, sin och tan..... IT STINKS!



SANDRA ÄLSKLING!!! Jag fick ditt brev idag :'D . Jag såg dig framför mig när du skrev brevet. Det var som du satt framför mig och pratade. JAG SAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAR DIG, <3



Har jag berättat btw att jag var 1/5 i min matteklass som fick A på mattwprovet vi hade i Tisdags. :-D Vi är förövrigt 30 stycken i den klassen så jag är relativt stolt, ;-)





Kommentarer
Postat av: Sandra

I love love love you honey <3

Jag gjorde en liten video (:



http://www.youtube.com/watch?v=gh-HAqPnL5s

2009-12-19 @ 13:28:25
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/
Postat av: maria

hur får ni reda på om ni har ledigt fr skolan, snowday, har ni schoolsoft typ? svara gärna:D

2009-12-20 @ 19:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0