Lucia idag

Brukar börja i mammas och pappas säng och kolla på Luciamorgon på svt (och inte direkt alla år, men några år har vi gjort det i alla fall!).
Denna morgonen började med att jag vaknade lite för tidigt vilket Clara inte gjorde. Men jag fick upp henne i alla fall. Blev pannkakor till frukost, gott som vanligt. Kollade på film, The Holiday, lika mysig som vanlig. Sen lunch, fiskpinnar med blanade grönsaker, helt ok.
Och nu är jag helt ensam hemma, eller ok, har hundarna så helt ensam är jag väl inte.

Har konsert 5 1/2 timme, inte direkt peppad längre. Hade kompisar som lovat att de skulle komma men nu har alla backat ut. Tänkte först det var ok när en backade ut men sen hörde jag av mig till alla andra och då hade alla backat ut, tack liksom.
Så tyvärr Oskar jag har ingen som kan spela in längre. Först tänkte jag ha kameran i min pärm och spela in, dock bara ljud och ingen bild.
Men vi har memoriserat alla våra låtar så vi kommer inte använda våra pärmar längre, så det finns tyvärr ingenting jag kan göra.

Nu ska jag sätta mig och deppa lite till Lucia på SVTplay. Så roligt liv har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0