Lördagen 12/12

Var i Appelton igår med Lori, Fritz och Violetta och julhandlade. Nu har jag alla julklappar färdiga, gud så skönt det känns! Hoppas alla blir nöjda med vad de får. Det är inte så lätt att köpa saker till folk man bara kännt i några månader, det var svårare än vad jag trodde.

Vi stannade även på Worldmarket igår, de har saker från alla världens hörn. Dock frågade Lori en som jobbade där vad de hade från Sverige. Hon kollade på sin datorn och såg att de bara hade TVÅ saker från Sverige, pannkaksmix och sylt, liksom who! Ge mig min marabou!!!

Men måste berätta om tjej i kassan vi betalade i.
T: Tjejen i Kassan          J: Jag
T: "Oh, so where are you guys from?"
J: "I am from Sweden and they (pointing on Violetta and Fritz) are from Germany"
T: "Oh, from Sweden I have always wanted to move to Sweden. I think I gonna do that when I am ready in school"
J: "Oh, that is so cool. Where in Sweden to you want to move?"
T: "Stockholm"
J: "I live in Stockholm, haha, cool!"
T: "Cool! Do you know who (here she said something so wierd, and my first tought was oh no I dont hope she thinks I know everyone in Sweden)"
T: "Or I don't know how to pronounce her name, but you spell it K-E-N-Z-A"
J: "Hah, you must kiding with me. I am reading her blog almost everyday"
T: "You do? I do that to, I love her blog"

I thought it was kinda fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0