Ketchup

På tal om ingenting när jag ändå är inne på skolan så måste jag berätta detta, det är sjukt.

För några veckor sen åt jag SPAGETTI MED KÖTTFÄRSSÅS och tar ketchup med mig till bordet. Börjar där fördela min ketchup över min mat när alla åtta samtidigt runt border utbrister:
"What the heck are you doing?"
"Emmh...taking ketchup on my food?"
"Omg, that is disgusting"

Liksom va? Ni tycker det är äckligt att ha ketchup på spagetti och köttfärssås? Då ska jag tala om någonting som är äckligt för er och det är att doppa cheeserolls (bröd med ost i) i ketchup. Eller vänta vet någonting ännu äckligare doppa FISKPINNAR i ketchup och ni tycker jag är äcklig? Kom igen vem är det som är äcklig här egentligen?
Ja, det jag skrivit är sant by the way de doppar cheeserolls and fiskpinnar i ketchup.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0