Jag är så dålig på att skriva, I know SORRY!!!

Förra veckan fick jag en ny lärare i min Social Studies klass. Eller vi har bara haft en sub hela tiden men nu fick vi den riktiga läraren.
Hon är så rolig och så himla duktig. Stannar alltid kvar hos henne cirka 10 minuter efter skolan bara för att prata, så kul.

När hon presenterade sig första dagen så berättade hon att hon inte har några barn men hon hostar en grabb som spelar i Green Bay Gamblers (hockeylag). Hade tänkt fråga henne om hon visste vem Ryan var, det är Claras värdbror (eller han är inte deras riktiga son utan han bor bara där under hans hockeysäsong) men det kom aldrig till kritan.
Men som kom jag på att det spelar en svensk kille i Gamblers (vet inte jag har berättat det, vet att jag har skrivit upp att jag skulle skriva om det i alla fall) så tänkte måste ju fråga henne om det, men glömde såkart bort att fråga det också.

Men i alla fall för att komma i saken så är detta det första hon säger till mig när jag stiger in i klassrummet.
"Oh Anna Anna Anna I have something I have to tell you."
"Ok, what?"
"It is a Swedish boy that are playing in Gamblers"
"Yeah I know it is so cool"
"Yeah but anyway I was talking with him yesterday about you. That you are from Sweden and stuff like that. He said that it was so cool and really want to get together with you someday. So if you want I can talk with him and get his number and give to you. He is a really nice guy"
"Haha, how fun! Beacuse when I saw him in a magasin I just omg I have to meet him. But I did not know how to do it beacuse I did not know him....And of course he is a nice guy he is from Sweden, lol"


Spegelvänt I know!

Men nummer 25 i alla fall!

Hometown: Linkoping (haha!)


Kommentarer
Postat av: Sandra

aww fan vad söt han såg ut ! :D

2009-12-16 @ 20:21:18
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0