Erik


Är jag den enda som får tårar i ögonen av denna video?

Det är inget sorligt , tvärtom, han är så glad och allting är så himla gulligt. När Eriks flickvän kommer upp på scenen och de är så gulligulliga. Och sen att han är så himla happy gör mig tårtögd också.

Jag blir lycklig av att se folk lyckliga. Det behöver inte vara någon jag känner det kan vara vem somhelst.

Som till filmer jag gråter inte till filmer som är sorliga (förutom Green Mile!) utan jag gråter till filmer som har lyckliga männsikor.
Folk tror jag är galen när jag säger att jag gråter till HSM3 (lite galen kanske....). Men om ni sett den ni vet sista scenen när Troy säger till Gabriella att han vill vara där hon är. Då börjar jag gråta för det är så gulligt och hon blir så lycklig.

Haha, jag är så fail. Men kände att jag ville dela detta med er.


Kommentarer
Postat av: Ogge

Förstår vad du menar! Och hans röst är så himla nice, och den låten passar verkligen för hans röst, så underbart! :) Btw, grattis till musikalen! Ska försöka hinna svara på mailet imorgon :) <3

2009-12-12 @ 00:28:01
Postat av: Madde

Haha, har precis lagt upp samma klipp i min blogg:P Började gråta när han vann haha för att han blev så glad och för att jag hejjade på honom:P haha

2009-12-12 @ 00:30:44
URL: http://madeleineks.blogg.se/
Postat av: magdalena

vill först bara säga att din blogg är grym, älskar att läsa om att du får vara med om, och sen håller jag verkligen med dig, jag blir också tårögd av den där scenen i HSM 3, så bra och så himla gulligt :)

2009-12-12 @ 21:13:32
URL: http://maagdaleenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0