2 , 3 & 4 December

2: Kommer inte ihåg vad jag gjorde, men skola....fick tillbaka 3 prov. 100%, 100% och 95%, way to go!!
Pratade med Mamma också, <3

3: Skola som vanligt, riktig lååååång och tråkig dag. Kändes som alla typ hade en dålig dag så allt var dystert. Efter skolan åkte jag hem till Clara efter skolan och pluggade. Efter typ en timme intensivt pluggande så säger vi "vi gör absolut ingenting i en halvtimme, sen pluggar vi igen" Vad gjorde vi den halvtimmen då? Jo vi sov. Sov vi en halvtimme? Nej, vi sov i en timme.
10 minuter efter vi vaknat så ska vi iväg till kyrkan Claras mamma är medlem i. Där är det ett julevent för bara kvinnor. Man bokar ett bord, tar med sig saker och dekorerar och tar med sig egen mat.
Alla bord var helt olika och vissa var helt sagolika. Men ni skulle sätt maten, MAAAAAAAAT. Dock så kunde vi bara äta våra egen mat (eller kunde och kunde, men ville inte direkt gå till andra bord och fråga om jag fick smaka deras mat x)). Men vi hade i alla fall en JÄTTEGOD sallad, ohhhh, den var så god. Till efterrätt hade vi chokladfondue, gott! Heidi (Claras mamma) hade massa bilder. Min kamera dog så jag fick inte så många bilder, men ska få de från alla andra som tog bilder.
Kom hem runt halv 10 och läste klart min bok och pluggade lite, kom i bädd typ två timmar senare, starkt jobbat!

4: Skolan idag har varit grymt roligt, haha. Alla har varit på bra humör så jag har verkligen skaffat magmuskler idag. Det har även snöat idag, dock inte mycket, men nu är julen påväg! Nu har jag riktiga julkänslor.
På choirn så står vi och sjunger med Mrs. Dolger när Mr.Pufall  kommer in. När sången är slut säger Pufall "It is so amazing to hear you guys sing so wonderful and look at and se the snow outside" Då vänder sig alla mot dörren och ser att de är snöstorm utanför. Vissa hoppade av lycka medan andra inte var glada alls!
På matten idag så fattade jag allting vi har tills provet på Måndag, tror att det kommer gå bra! Fick tillbaka ett annat prov, 100% igen, whoo!
Efter skolan så stannade jag kvar ett tag med lite folk och bara snackade och hängde.
Väl hemma så har jag och Lori fixat en massa saker till The Christmas Party imorgon. Tänkte gå på basketmatchen ikväll, men jag var(är) trött och Lori ville ha hjälp och fixa saker så stannade hemma. Har ändå flera matcher inplanerade så hänger inte direkt läpp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0