12/15-09

Håller på att lägga upp en film på youtube just nu som jag tänkte lägga upp här. Men det tar sån himla tid och jag är jättetrött så jag publicerar den imorgon när jag vaknar istället.

Men innan jag slocknar vill jag berätta lite snabbt about my day.
I kemin fick vi tillbaka testen vi gjorde förra veckan. Jag har 16/41 rätt, way to go?! Kände mig så jävla lyckad, men jag tänkte helt fel närjag gjorde testen vilket gjorde mig förvirrad då mitt svar inte fanns bland svaralternativen så gissade mest. Men äsch, orka bry sig....
gym idag så började vi bågskytte, kommer bli skoj. Vi ska även simma på Torsdag vilket inte kommer bli skoj. Vi ska även springa en mile på Måndag vilket inte är så farlig men under tidspress är det relativit jobbigt.
choir så var nästa alla borta så vi som var där lyssnade på nästan hela konserten vi hade i söndags. We did a great job! Vi hade inga stolar btw, "the band (can I say like that x)) hade konsert så de snodde alla våra SEXTIO stolar, ALLA stolar.

Men ok dagen i sig var inte så intressant, det var timmen efter skoldagen som var roligare. Idag skulle vi nämligen ta foto med alla utbytesstudenter i skolan (vi är endast 6 nu....). Vi alla trodde vi skulle ta en gruppbild som de skulle sätta upp i skolan. Men nej de tog enskilda bilder som de kommer sätta upp (och som även kommer i yearbook Pappa. Vi pratade med läraren som har hand om yearbook och hon sa att vi kan få sidor i yearbook om vi vill. Såklart sa vi ja :-D)
Men den var kul....dock var ju ingenting på mig sida idag så får väl se hur bilder blir. Hoppas jag kan få se de INNAN de hänger ut de i skolan....
Men jag och Clara lyckades även charma till oss gruppbilder på bara oss två, ska beställa de när de finns uppe!
Sen eftersom vi frågade så fint så tog fotografen massa gruppbilder på hela gruppen (minus Fritz som behövde springa på meet).  I hope they turned out good, we will see!

Har några bilder, dock glömde jag kameran i väskan när vi började förflytta oss runt i skolan. Men väskan ligger vid dörren och jag i sängen. Avståndet mellan dörren och sängen är cirka 2-3 meter, förstår ni hur långt det är? Tack för medkänslan, bilder kommer imorgon.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0