10:23 lokal tid England

Nu sitter jag i London på flygplatsen. Flyget från Stockholm gick jättebra. Somnade innan planet ens hade lyft sen vaknar jag 2 timmar senare när de säger åt mig att resa ryggstödet för att vi skulle landa. Jag var trött kan jag meddela!!


När jag skiljdes åt från mamma, pappa, syster och bästa vän imorse kändes allt bara konstigt. Jag började gå med säkerhetskontrollen, ville ha de avklarat. Men jag visste inte vad jag gjorde och var livrädd så jag sprang tillbaka. Men sedan tog jag ett djup andetag och gick igenom.

När jag väl var igenom det var då tårarna kom för det var då jag förstod att nu var jag helt ensam (ett litet tag i alla fall...). Men jag försökte tänka på annat och det gick det jättebra.


När jag landade i London känns det som jag bara gått och gått och gått och gått. Det är sjukt stort här ;o. Men nu sitter jag här i alla fall i rätt terminal. Mitt plan går 12:20 , lokal tid, men gaten öppnar inte förens 11:05, så får sitta här och vänta i ungefär 40 minuter innan jag överhuvudtaget vet vilken gate jag ska åka ifrån.

Finns inte så jättemycket att göra här, ska väl lyssna på musik och läsa. Ska försöka att inte sova, för då kanske jag inte vaknar tills mitt plan går och det skulle ju verkligen inte funka!!


Nej, nu måste jag gå någon annanstans. Här fick jag ont i huvudet. Det är mycket ljud och det luktar jättestarkt av alla parfymaffärer som ligger runt om.

Sen har jag även lock i ena örat som inte vill släppa, det gör ont (ont det gör ont, men ändå, jag klarat mig rätt länge jag börjar bli van (8))


Kram och puss på er!


Mamma, skicka bilderna från tisdags och onsdag. I want them! Älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0